Lördag

Dagen har varit rätt lugn,

Vaknade första gången vid 09:55, gick på toa och la mig igen,somnade lika fort..

Vaknade sen igen vid 12:15, skickade nått sms och somnade om..

Vaknade sen igen vid 14:27,
Drog mig lite i sängen,gick på toa, gav Bamse sin mat och sen tog jag täcke och kudde och la mig på soffan
Låg å tittade tv en sväng och somnade vid 15 tiden...

Vaknade sen vid 17:55 av att Bamse ville ut...
Släppte ut honom och kollade på tv...

Filmen jag kollade på hette - Camp Rock, såå otroligt bra, gillar musikfilmer och den va bra!

Har sett high school musical 2, men har 1:an nu så jag ska se den nån dag framöver, sen blir de att köpa 3:an :)

Finns fler filmer jag vill se, men kanske får önska mig de i julklapp..
Ska troligen vara hos min pappa över jul, blir från 23-25 december...
Får se om de blir med tåg eller Buss, känns som de blir tåg men jag får se..
Jag vill gärna inte åka buss i vinter och absolut INTE långt...
Men men vi får se...



Denna kväll har blivit lugn, Har inte varit ute och lekt av Bamse idag så han har haft lite överskotts energi...
Inte bra för min del eftersom jag har så kort tålamod, så han har fått sig några utskällningar..
Och så är han i sitt trots.......... Inge kul alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0