Orkar inte...

Blogga....


Har ont i foten och värk/muskeltabletterna verkar inte vilja hjälpa..
Vilket dom ska göra..
Har inte foten blivit bättre till nästa vecka ska jag ringa till vårdcentralen och be dom sjukskriva mig längre, för jag kan inte jobba om jag har ont..

Men och handla och rasta hunden måste jag göra, och endå ska ju tabletterna hjälpa vilket dom inte gör..


Sen har jag fått otroligt ont i halsen, kan vara för att jag gått tunt klädd,barnvakt, eller nått liknande..
Dricker té och äter halstabletter för fulla muggar.. (Hoppas de hjälper)
Ska fixa iordning inne i badrummet sen med ånga och bad, be att de hjälper lite..

Hoppas jag bara inte smittat någon.. ^^,  Ni tycker ju om mig iallafall... Hihi..

Nu ska jag göra mig iordning och gå promenad med min mamma, hoppas på stora för då sover Bamse ännu bättre inatt, har varit ute och lekt med honom vid 19 tiden och 21 tiden...

Skriver när jag kommer in....

Ses alla bloggläsare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0