Saknar?

Jag vet inte längre snart vad kärlek är..

Just i denna eftermidda så kom jag å tänka på en person, jag vet inte om du läser min blogg..
Men med denna mening så hoppas jag att du förstår (de va aldrig meningen nanana)

Jag saknar din famn, dina DÅLIGA skämt och ditt underbara leende..
Du får mig fortfarande att lee...

De går 100 tankar innom mig, TÄNK om du gör de tänk om de blir så,tänk om...
Jag har fallit för tänk om..
Jag börjar fundera, du och jag planerade en hel framtid, vi planerade allt..
Och helt plötsligt så slog de mig TÄNK OM du nu skaffar de med någon annan, viseligen har jag inte med saken att göra.
Men de va VI en gång i tiden!

Ja ja... Som sagt, gjort är gjort..

Nu ska jag fortsätta här.. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0