Sammanfattning!

Tänkt skriva lite om vad som hände i helgen och nu i veckan..
Vad som går framåt och bakåt...

*******************

Den 30 Oktober,

så vart Bamse 5 månader, stor killen nu :)


Den 31 Oktober, till 1 November 

satt jag barnvakt åt Lilleman (värdens goaste pojk)
Myste och kollade tv...

Den 1 November,

städade hemma och fixade lite, åkte på ett halloween party i Bredsand...
Va några stycken och hade de jätte trevligt! Träffade nått nytt ansikte...
Senare på kvällen så åkte vi på krogen, Hade de underbart trevligt! Träffade massa vänner..
Jag,M och hennes pojkvän gick bort till Mcdonalds, dom beställde och frågade om jag ville ha, Sa ja..
Första gången jag äter Mcdonalds på ca 4 år! åå gud så gott de va!!
Ingen trodde jag skulle äta det :)
Kom väl hem vid 02 tiden, vart en tidig kväll, men hade ju trevligt iallafall.. Tack M för skjutsen hem.
somnade väldigt fort..

Den 2 November,

vaknade jag bakis och sååå dålig, gud så hemskt de va...
Hade tvättstugan mellan 11-15. Fixade de,huvudvärken släppte nångång vid 19 tiden den kvällen.. Urscha!
Tog de lugnt för övrigt den kvällen...

Den 3 November,

hade lite planer för den kvällen, men tog de annars lugnt hela den dagen..
Fick främnade av N och M, tack ni räddade kvällen :)
Färgade håret på M och sen kollade vi en sväng på film, N va tvungen att ta sista bussen hem som gick 22:40, men han fick skjuts hem den tiden iställe..


Den 4 November,

Kommer inte ihåg vad jag gjorde den dagen,möjligen tog jag de lugnt..
Kvällen där så började jag kolla på valvakan, sååå bra...
Vet inte om de va rätt att usas nya president är mörkhyad, men de kanske är posetivt för alla mörka, nu har dom någon (stor) att se upp till....Och i visa länder så är de där verkligen nått väldigt stort, för oss så är de mer jaha...
Satt och kollade på den tills kl vart ca 06 den 5 November....

Nya presidenten i usa heter Barack Obama!

Jag hade nog hållt lite på McCain, han är ju fasiken gammal och snart borta, såå :)

Bild :)



Barack Obama                                   John McCain


Den 5 november,

Gårdagen va väl bra, la mig inte för att sova förrns kl vart 10:15...
Fick främmande på morgon :) Såå mysigt, låg och pratade och när personen skulle gå så fick jag/resten av radhuset strömavbrott, inge kul, men den kom tillbax ca 5 min senare..
Eftersom tv kanalerna var borta, så jag satte på radion när jag la mig och slocknade VÄLDIGT fort...
Vaknade nån gång på eftermiddan.
Va ut och lekte med Bamse vid 19 tiden och 21 tiden!
Gud va han gjorde av sig med energi! Och han gillar verkligen att leka med bollen...
Snart får jag gå lång promenader med honom, om ca 3 veckor, då han är 6 månader.
Vill inte förstöra hans höft bara för att vi går lång promenader.. Har ju fått tillsägelse till det...
Lite jobbigt för honom, så vi leker och aktiverar hans hjärna iställe, han tycker de är kul och visar intresse...
La mig nångång vid 05 tiden... Somnade vid 07..


Denna dag!
Jag har då inte gjort så mycke, vaknade vid 13 tiden...
Kollat posten, suttit vid datorn,kollat tv och bara tagit de lugnt, pratat med pappa,farmor och min älsta kusin..
Dom skulle tydlgen köpa en ny mick, den han har nu har gått sönder...

Näe nu ska jag gå och äta, sen ut med Bamse och leka, sen får jag främmande..

Ses...

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Haha ja men killar i uniform ÄR alltid heta :D Men oj, att du orkade kolla valvakan, jag somnade redan 9 på kvällen den dagen ;) Men jag tyckte det var jättebra att obama vann för han är lite mer liberal än vad Mr. konservativa McCain är. Man märker ju coskå att världen faktiskt går framåt och utvecklas när USA fått en mörkhyad president :)

2008-11-06 @ 16:47:57
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0