Skriva av mig.....

Vet inte vart jag ska börja eller sluta!
Känner just nu bara att allt är blää...

1, Jag kanske inte kan ha kvar Bamse (Av olika skäl)
2, Jag får inge hjälp av soc till hyran (får ju normen) men den går till hyran
3, Mamma har en massa planer
4, Jag får inte jobba för att jag kanske blir fortsatt sjukskriven! Om jag får jobba (vart ska bamse ta vägen?)
5, Har fått flytta Puma in till mamma för att meduza inte kommer överrens med henne, Risk att jag får sälja Puma.
6 Kanske inte kan ha kvar Bailey´s eller Bacardi,kan inte ha 2 okastrerade hanar i samma lägenhet!


Jag vet inte vart jag ska börja eller sluta!

Ska ringa soc imorgon bitti, prata med man handläggare och se vad vi kommer fram till....

Just nu känner jag inte för nått... Men endå måste jag ta tag i sakerna nu och börja jobba mig framåt!
Skriver kanske senare om jag orkar!

Ses....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0