Söndag..

God förmidda, eller lunch kanske man oxså kan säga..


Somnade strax efter 22 tiden igår, va ganska så trött.
Vaknade sen igen vid ca 04:50 inatt, skickade nått sms med somnade om sedan.
Och så vaknade jag strax efter 09, ganska pigg, hade ställt kl på 10 men vaknade tidigare..

Trodde jag hade tvättstugan idag mellan 11-15, men visste att jag hade tvättstugan den 24:de..
Men endå så fick jag inte ihop det, men men..

Har mest tagit de lugnt sen jag klev upp,
varit inne hos mamma,
varit en sväng och tittat tvättiden,
varit ute med Bamse,
Nu hade jag tänkt lägga mig framför tv:en och titta lite grann..

Kom på att jag ska läsa några bloggar innan :)

Ses senare.. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0