Ursch

Jag har ju sovit bort hela eftermiddan/kvällen och halva natten.. Jag som skulle vara vaken på eftermiddan å kvällen så jag kunde sova natten..
Men ack de sket sig..
Så nu sitter jag här, trött i ögonen men endå så full av att göra nått...

Jag har kollat runt på en massa bloggar, gud att de finns så många igentligen.
Och jah. Jag har varit inne på bloggar jag aldrig trodde jag skulle komma in på, från gammla klasskompisar,till höggravida,till minnesbloggar ja allt i princip...

Hittade denna...

Namn: Rebecka
Smeknamn: Smurfen
När är du född: I maj 89
Vad gjorde du igårkväll: Sov
Har du nytvättat hår: Nej,men blir snart
Vad luktar du nu: tvättmedel
Saknar du någon nu: Ja
När fick du senast en present: Vet inte, måste ha varit i maj
Vad drack du senast: Cola
Har du några högklackade skor: Japp,men de kan man inte tro
Vilken är din favoritfärg: Svart,grå
Har du blivit hotad på telefon: Vet inte
Vill du ha barn: Klart
Längtar du tills din nästa födelsedag: Nja, jag fyller jämt så kanske
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Händer
Vilka språk kan du prata: Svenska,norska,lite engelska,lite tyska
Hur många hål har du i öronen: 6 stycken 4 på vänster 2 på höger
Just nu är jag: Trött
Är du blyg: Lite
Vad har du på dig: Strumpor,mjukis byxor,trosor,tjocktröja,linne,bh...
Hur mår du idag: Bra
Ögonfärg: Bruna
Syskon: Nej
Favoritdag i veckan: Fredag eller Söndag, Just nu alla
Hårfrisyr: (knullrufs) Näe, har nyligen vaknat så den frisyren har jag..
Skola: Har tagit studenten
Klass: Gick IV
Trivs/trivdes du i din klass och skola: Lite
Favoritämne: Matte,svenska
Värsta ämne: Måste nog vara språk eller engelska,
Tycker du om fester: Nja
Är du en gottegris: Jaa
Är du modig: Lite :)
Gillar du att prata i telefon: Gör de största delen, om jag inte skickar sms

Nu ska jag prata klart i mobilen och lägga mig.. Kram

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas allt är bra med dig iaf :)

2008-11-26 @ 09:09:41
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0