Dagens händelse

Efter att jag klev upp och kom på fötterna så fikade jag,
kollade lite på tv och sen gick jag promenad med mamma vid 16:10 tiden..
Kom väl in sen vid ca 17 tiden.. Gick bara en sväng..
Åkte till Birsta och kollade runt, vart först elgiganten, mamma gjorde en uppdatering,
Sen ner på ONOFF!
Gud vilken affär det är!

Som jag skrivit tidigare i mina inlägg så har jag tappat min förra, och jag lämnade in den på service,
Visade sig att de skulle gå på 1600:- och laga den, va helt med på det.
Tog ca 2 månader sen hör dom av sig och säger att de inte går och laga mobilen,
HALLÅ?
Dom ger mig först ett kosnads förslag och sen ringer dom och säger att de inte går och laga?
Bad dom då att skrota mobilen eftersom dom sa att de inte gick och göra nått..
Ca 1 månad efter får jag hem papper där de står att jag kan hämta ut varan och att den är oreparerad!
Jag vart ganska sur!! Jag bad ju dom skrota den! och så finns den hemma nu?!!
 
Jag kommer in på onoff, står och väntar tillslut får jag prata med en av killarna,
Talar om hela historian igen!
Och vi står där och pratar dom letar efter mobilen eftersom de står att den är där,
Visar sig att den inte finns där, och så är den oreparerad!
Till slut kommer vi överrens om en sak, jag går därifrån med en mobil jag köpt för 1500:-
Men endå tyckte jag de va dåligt jag får endå betala de jag har kvar på den gamla mobilen som är skrotad!

Jag råder er att köpa sakerna kontant för de kommer jag försöka göra hädan efter!
De va denna historia..

Efter vi hade varit där så åkte vi på apoteket, köpte min medicin jag ska äta för foten
Utskrivet på 100 tabletter :) och 50 mg..
Hoppas nu på att jag får nån ordning på foten och inflamationen..
Sen ner på willys, jag gick bara runt och tittade, hittade inget intressant, märkt att julsakerna börjar komma upp..
Och jag LÄNGTAR till julen!
Nu vart de en annan rad... :)

Efter Willy´s så åkte vi hem.
Har gått promenad,laddat nya mobilen,lagt in bilder och låtar och kollat tv..
Nu sitter jag här och funderar på att laga midda för de har jag inte gjort..
Bamse ligger och sover...


Skriver ett nytt inlägg snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0