Dålig...

Idag har jag känt hela tiden att jag vill blogga, men har inte haft nå bra tillfälle, så fort jag satt mig har de kommit annat i mellan...

Klev upp strax efter mitt på dagen idag.. Tror jag de va..
Gav Bamse mat och fixade lite i lägenheten, låg och vilade en sväng på soffan oxså..

Kom för en stund sen hem från affärn..
Fick ett sms av sötnosen medans vi var på affärn och i smset stod att de snöade..
Jag tänkte att de va ett skämt, och gick vidare i affären..
Vi va ju på affärn och innan vi gick in så snöade de INTE..
Men när vi kommer ut så snöar det för fullt!..... HJÄLP tänkte jag...

Fort in i bilen...
Åkte till nästa affär och de började snöa mera!
När vi kommer ut från den affären så var de minst 2 cm snö utanför......
Så nu är de vitt på baken..

Har varit och kollat  runt på några affärer efter julsaker.. Efter halloween så åker julsakerna upp... blir att ta fram ljusstackarna och börja pynta..


Skriver mera sen..

Lägger upp bilder senare från dagen :)...

Insåg att sladden är inne hos mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0