En kommentar

Tänkte jag skulle skriva det!



Det är så att min pappa bor ca 45 mil ifrån mig, jag ska vara glad om jag träffar honom 1 eller 2 gånger om året...

Även tillägga att jag tycker inte om och åka långt.....
Ca 1-2 timmar går bra...
Men att sitta i en bil ca 4 timmar, jag tycker inte om och stanna där över natten heller så i vanliga fall så åker vi hem samma dag!

Som sagt och de går ca 8-9 timmar i en bil...............
Och så ska man orka vara där en hel dag oxså och vara social..
Och just de förhållandet har inte jag med min släkt...


Vi kommer inte överrens och blir ofta bråk...
Du känner värken mig eller min släkt och vet inte vilket förhållande vi har...

Skulle varit bra om du kanske frågade varför jag inte åker dit eller iställe för att du skrev som du gjorde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0