Första snön iår.......

Hmmm.. så här såg de ut när man kom ut från affärn... :)
Alltid bra att ha kamran med sig....
Fick ju som sagt ett sms av sötnosen som skrev att de snöade..



Det ska vara vitt :)


Så här såg de ut 5 min senare..


Ca 15 min senare så kunde man skriva utan problem i snön och jag va tvungen....


så här ser det ut nu på min baksida... Vill så gärna att snön ska ligga kvar detta år och inte försvinna så fort..
Vill ju ha en VIT jul.. Och inte grön..



Bamses första snö :) Lika glad som vanligt....


Skriver imorgon. Nu ska jag fixa lite och gå och sova..


Ni alla som vet att jag nån gång ibland prata med er, ni ska veta att jag inte glömt bort er..
Jag har bara lite mycke och tänka på..

Skriv en kommentar eller skicka ett sms..
Svarar ju när jag ser det..

Om ni inte vill att jag ska publicera det skriv det oxså!

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

ja snö är bra härligt :) Älskar vinter :)

2008-10-31 @ 13:06:37
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0