Fredag

God morgon!
Denna dag blir att ta de lugnt, inga som helst planer för att göra så mycke, blir kanske en promenad med Bamse vid 16 tiden om jag inte har allt för ont...
Tänkte jag skulle börja skriva mera, iallafall så fort jag kommer på något så tänkte jag skriva eller lägga upp nån bild..
Känns som jag vill göra så :)

Satt nyss och kollade på - Våra värsa år, gud va den familjen är spec, att dom klarar av att hålla sig från att skratta när alla tabbar kommer, Dom måste ha spelat om visa scener många gånger....

Va tänkt att jag skulle följa med M ner till bibblan, hon har börjat läst nån serie, väldigt bra är den iallafall, den ska komma ut på film så både hon och jag är väldigt förväntans fulla, jag hade tänkt att låna 1:ans bok av henne och läsa den och se om den kanske är nå bra, kan isånnafall lägga ett gott ord om det är så :)

Sitter nu med kudde på magen och ber om att värken ska försvinna (tycker inte om 1 vecka i månaden)
Önskar man kunde ha den över en dag, gud så bra jag skulle må iallafall.
Tycker synd om alla i min närhet som brukar drabbas av alla mina utbrott, men än finns det få jag inte har skält ut då jag har (roliga) veckan...


Inatt så loggade jag in på en av mina andra msn, (där jag har kontakter jag inte vill ska ha min dagliga msn..
En kille som jag började prata med för ett tag sen på en hemsida, Vi addade varandra och pratade en sväng igår kväll med varandra! Kom varandra närmare direkt, Vi båda är utåtriktade, samma humor, och han fick mig att skratta, eller de brukar dom flesta få! Men som sagt jag känner han ju inte och endå fick han mig att skratta...
Han är charmig, har ett yrke som jag verkligen tycker om! Och inte alls så gammal som jag kanske trodde...
Men i mina ögon så gör de inget alls..
Jag vill gärna lära känna honom, jag måste våga att stå på mig visa vem JAG är.
Vi har beatämmt att vi ska ta en dag i taget och inte 100 saker på en gång, vi ska först lära känna varandra på min andra msn, prata nån timme, börja med det!
Sen får man se om jag flyttar över honom i den msn jag använder dagligen för då ser jag ju om han är inne..
Och då kan vi även prata mycke mera med  varandra!
Men som sagt vi tar en dag i taget.. Och NEJ vi kommer inte att träffas, dels för de låånga avståndet mellan oss och sen för att jag inte vill ha nått förhållande just nu!
Men som sagt vi får se. Jag är iallafall glad och ser verkligen fram imot våra stunder...
Sen får man se vad som händer in i framtiden..


Det är som en kompis som bor uppöver (luleå)
Vi har pratat med varandra snart 1,5 år.. Och nu har vi börjat prata om att vi kanske ska ta och ses jag kanske åker upp dit en helg eller tvärt om!
Och vi är bara kompisar! Vi har inga känslor för varandra, eller de bror på hur man ser på saken!
Det är en av mina närmsta vänner man kan komma iallafall! Så nån känsla finns ju!
Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan honom! Så otroligt glad att jag fan dig!

Sen har vi ju sötnosen!
Det är oxså en kille jag inte skulle kunna leva utan!
Han får mig att lee, se allt till de positiva, och han finns där för mig om jag vill prata!


Näe nu ska jag försöka vila några minuter, ska ringa mamma och se om hon kan ta sig till affärn och handla ipren!

Skriver senare..
Ha det bra medans... Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0