Ingen rubrik

Kom in för ett tag sedan från promenaden.... riktigt skönt ute..
Ska upp en skaplig tid imorgon med Bamse för att träna lite grann...

Håller på och lär han lite lydnad... :) de går framåt.. Han är en extremt tjurig hund... Och han ska ALLTID ha sista ordet.
till och med T tycker att han är jobbig.. Jag bara flinar när han säger åt honom för Bamse bara fortsätter.. :D
De behövs en riktigt karl för att få den hunden på plats, inte för att T inte är en karl för de är han men endå :D.. haha..

Har pratat med A på msn!
Varje gång han är inloggad så blir jag GLAD :)
Men så fort han ska logga ut (dom gångerna vi har pratat är de för att lägga sig)
Imorgon bitti så ska han upp tidigt...såå...

Skickar lite sms med T, hmm... Saknar dig !

De är många HAN i mina inlägg... Har många kompisar :)

Kan nämna Bosse oxså,Hans namn får stå :)
För jag tycker att hans namn ska finns i min blogg....


Nu ska jag kolla på Mtv, de är Viva La Bam...... Och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0