Jobbig dag!

Urscha vilken dag!
Den har verkligen inte varit trevlig, från när jag klev upp helt vid 16 tiden och fram till ca 20 tiden så har jag haft ont i magen (ungefär som om något har slagit en i magen).. Skit ont.. Ingenting har hjälpt..
Har provat allt...
Och tillslut fick mamma komma in med vetekudde, värmd i micron...
Så varmt och skönt..
Har haft den fram tills nu.. Då mamma har lite ont...
Badade en sväng mellan 22:00-22:30.. Skönt.. Och de hjälpte någorlunda...
Har iallafall inte så ont..
Kl 23 va jag och mamma ut på promenad.. Kom nyss in...

Ska prata klart på msn sen får jag se vad som händer..
Äta är iallafall en sak!

Skriver kanske senare innan jag lägge mig.. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0