Måndag den 6 Oktober

På måndag när jag vaknade så fixade jag lite i lägenheten..

Ringde läkaren och fick en tid,på eftermiddan så va jag inne hos mamma pratade lite och de mesta va uträtt, jag känner mig mycke bättre nu och jag mår bättre...

Jag gick på affärn med M och j + Lilleman..

När vi kom hem igen så fixade jag mig gjorde iordning allt som skulle med in till stan, tog bussen 16:15, mötte en RAR tant på busshållplatsen,pratade med henne hela vägen in till stan, allt från ex,till jobb,till familj, vi va öppna mot varandra och pratade..kommer in till stan jag går till jobbet, förklarar lite om att jag inte kan jobba pga att jag inte kan sitta stilla för längre för då domnar foten bort och att jag måste då röra mig, och i jobbet så börjar vi 17:00 RAST 18:45 då får vi röra oss och de är för länge för att jag ska låta foten vara avdomnad.. och läkarn tyckte att jag behövde röra den till och från med att gå, men inte allt för mycke!

På vägen hem i bussen skickar jag sms med en annan M och frågar om hon vill möta mig på busshållplatsen så vi kan prata lite grann, förklarade lite om foten och så.

Hon följde med ner till mamma, vi gick promenad och självklart följde M med.. Måste på peka att de va sååååå Snygga skor du hade tjejen!! Bra val!

Satt sen inne hos mamma bra länge, (ja jag har kvar Bamse om det är någon som funderar vart han är)

Gick in till mig vid 21, då hade m och hennes pojkvän kommit ner så dom hade gått hem igen..

På kvällen så gick vi ut och gick vart lilla promenaden för jag hade väl inte just ont men mamma va trött..

Väl hemma så tog jag de lugnt, fixade som vanligt i lägenheten och sen satt jag mig framför tv:en..

Pratade med E på msn, bestämde att han skulle komma hit så jag fick titta på hans husbil!

Kom ner till parkeringen, den är liten på utsidan! men gud så rymlig på insidan!Stod ca 1 timme...

Sen gick jag hem igen! satte mig framför tv:en, stängde av datorn och somnade väl vid 03:20.... Väldigt trött när jag väl la mig, kände att jag aldrig skulle klara av att hålla ögonen öppna.. Som sagt så somnade jag fort..

Kollade sms nyss och såg att jag vaknat lite till och från och skickat enstaka ord... Urscha när man är trött och skickar sms och kommer själv inte ihåg det :s..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0