Tisdag!

Jag har sovit bort denna dag! klev väl upp strax före 17 tiden....

Eftersom jag mår dåligt så vill jag hellre sova bort tiden än att ha ont och känna smärta.
Så kan jag somna så gör jag det!

Skulle ha varit på ett möte idag kl 11, men hulkade ca 1 timme innan vi skulle åka.
Så de vart lite nära inpå och skicka mail om att jag inte kom!
Den som skulle med har ingen telefon man kan ringa till och hon där vi skulle ha mötet tutade de bara upptaget hos, och ibland så kom jag inte ens fram!
Såna tillfällen så brukar jag funderar vafan dom har telefon för!

Den tiden som är kvar tills ikväll blir det till att äta,städa (bara lite) och fixa i badrummet..
Lär väl kolla om det är nått på tv...


Skriver mera sen!
Ses så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0