Veckan som var! börjar med detta inlägg!

Jag började nytt jobb på onsdagen, såg fram imot att äntligen få komma ut, va där 2 dagar, onsdag/torsdag..

Skulle varit där fredagen oxså men jag hade huvudvärk och då vill jag inte sitta med ett headset på huvudet och prata en massa..

För er som har problem att komma ut i arbetslivet och bara sitta hemma, så skriv till mig (ingen anonym) för då tänker jag inte svara.

På torsdag kväll efter att jag kommer hem, så känner jag att de gör ont i hälen på höger fot..

Va tvungen att verkligen känna efter dels ifall de gjorde jätte ont eller om de skulle försvinna..

Vägen hem på bussen va låång, jag hade ont i va väldigt trött..(en av arbetskompisarna följde mig till bussen)

Väl hemma så vart de inte så mycke.. Tog de lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0