Dagen :) Lite mulet och inte så kallt ute..

Vaknade imorse vid 09-10 vet inte riktigt därimellan brukar de vara..Gick ut med bamse sen gav jag honom mat,

La mig å vilade tills kl vart 12 då gick jag ut med honom så han fick göra ifrån sig...

Sen dess har jag små plockat,diskat,prata i mobilen,tagit de lugnt,skickat sms och snart ska en killkompis komma förbi..

Han flyttar i slutet av månaden så han tänkte umgås lite innan dess...


Skriver väll senare..


kl 15:00 - ca 16 tiden..


Tillbax!
När S åkte så han jag vara inne ca 10 min sen knackade Conny på fönstret och undrade om jag skulle med ut på promenad..

Jag han komma ut så kom V oxså..Så vi gick lilla promenaden..

Väl hemma så har jag suttit här, pratat med Bosse och C på msn...

Bosse slutade kl 17 och C skulle åka och jobba,
Har gett katterna och Bamse mat..

Tänkte gå ut med honom när han vaknar, för tillfälligt så sover han så sött :)

Har sovit bra länge nu...
Har plockat bort en fästing idag på honom FAST han har fästinghalsband på sig! Så lite less är jag på det nu...

Ska till arken på fredag eller evt helgen och klaga, för inte tänker jag köpa skit när de endå inte funkar!
Ringde samtal idag och hörde vaf*n min mobil har tagit vägen, lämnade in den i JULI! mmm de är September nu!
Jag har fått ett kostnadsförslag hem pga att MIN försäkring inte gäller längre (har haft mobilen 1 år) Men dom har börjat med drulle försäkring och den började gälle f.o.m 200806/07....
Så säger hon i telefon att  någon har skickat ett nytt kostnadsförslag men inte till dom och inte till mig!
Så jag vart väldigt fundersam, nu är ju kl 18:24 och dom stänger väll 19? tror jag de va så dom lär då ringa imorgon!
Kommer då säga vad jag tycker och tänker, så så är det! Tänker då inte betla för en mobil jag väntat på i 3 månader när jag endå har den på abetalning och står och betalar av i månaden när jag endå inte har den! Näe så de får vara nog.....

Byter samtalsämne känner jag!

Har trazzel på axel han ligger och sover, men känner att han åker längre och längre bak..
Han flyttar troligen nästa vecka.... :(.. Men som tur är, bara dörren bredvid...

Mamma kommer hem imorgon från utlandet :) Fast kommer hem hit på torsdag, hon ska stanna över natten i sthlm så åker hon med bussen på torsdags morgon...
Hoppas på att Bamse blir glad när hon kommer :D...

Näe nu ska jag kolla på internet...
Kanske skriver ikväll innan jag stänger av datorn!
Ses....

P - Sorry för mitt fina sällskap...Känner mig elak som somnar ifrån dig!

Men så kanske de är när man är trött :)

Hoppas du jobbar ikväll så man kanske kan hålla sig vaken :)


Kommentarer
Postat av: sensuellt

tack för din medverkan i tävlingen, vinnaren utses på söndag!

2008-09-17 @ 10:27:47
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0