Dags att blogga..

Tänkte bara skriva några rader..

Har ingen lust att blogga..

Har inte hänt så mycke, mina vardagar ser ut såhär nu mera..

  • Upp på morgonen,
  • Ut med Bamse,
  • Ge han mat,
  • Skicka sms,
  • Sova nån timme,
  • Sen ut med honom igen,
  • Sätta på datorn,
  • Skicka sms,
  • Städa,
  • Plocka,
  • Laga mat,
  • Äta,
  • Ge hunden mat
  • Kolla tv,
  • Skicka sms,
  • Ut med hunden,
  • Sitta vid datorn,
  • Ge hunden mat,
  • Sitta vid datorn
  • Ut med hunden
  • Skicka sms,
  • Prata evt,
  • kolla tv eller sitta vid datorn
  • Prata evt,
  • Skicka sms
  • Sova



Så ser dagarna ut, kanske därimellan nånstanns så brukar jag handla eller ha främmande kanske åka en sväng på stan..

Har varit ner på stan 1 gång sedan jag fick Bamse..



Nog om det, Ska lägga upp bilder sen i helgen..

Tyvärr såg jag att C inte fanns med på någon bra bild, ibland sen man huvudet eller baikfrån.. Så de va lite tråkigt..

Men har därimot fått 2 stycken bilder på honom :D Såå söt! Men tänker inte lägga upp dom förrns KANSKE om några månader, om vi då fortfarande umgås och han vill..


Mån,Tis, och idag så har de bara blivit till att ta de lugnt..

Har kollat tv mest..Varit inne och gjort C sällskap hos mamma..

Slappat helt enkelt..

Ska ta å ringa ungdomscentret imorgon för att få en tid att komma in och göra upp en planering till mig så jag kanske FÅR jobba nångång...

Näe nu blir de till att kolla runt på internet sen sova!

Ses imorgon kanske..


Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: My

Beklagar :/

2008-09-11 @ 08:07:18
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0