Fredag = äntligen helg å små dricka..!

Sov såå obekvämt, men de funkade de lilla jag fick sova..

Trevligt va de iallafall..
Vi tog de lugnt, på förmiddan dagen så satt inne hos mamma och spelade kort och tog sällskap av varandra..

på dagen/eftermiddan så åka jag å C till affärn, han handlade cider och öl och jag handlade mat..

Va in på några affärer, gud den människan är hemsk å åka med, fasiken jag är inte just åkrädd men med honom. skit va rädd jag var...
Hemma igen så gjorde vi mat och åt.. Gud så duktig C är på att laga mat..(jag åt inte)Jag år pizza..

Sammanlagt så va vi 6 stycken, C,V,S,D,C,R :)

Vill inte ha med namnen pga lite av varje..

Efter maten vart de dricka. jag plockade bort de mesta..

S,V,C spelade Vattenfall (ölspel) jag,D,C pratade lite..

Sedan körde vi (jag har aldrig) och jag fick veta mer än vad jag ville.. Men men..

Sen gick S,V,C in i vardagsrummet, jag,C,D satte oss och spelade kort (500) trevligt hade vi..

Sen satte dom sig och rökte och jag satt och pratade lite, pratade lite om hur vi skulle sova..

Nalle kan ju inte vara ifrån C så de va lite svårt att planera in 2 andra där oxså + att D ville sova på soffan..

Och då fanns de 2 sängar inne i lilla rummet med där kan inte dom stänga in Nalle så för att se hur vi skulle göra så vart de kaos..

Då tänkte vi att C och nalle kunde sova på soffan + att D skulle sova där..

Och så kunde V och S sova i sovrummet och C inne hos mig.. Men för att då förklara allt så hade C även med sig sin hund som inte gick i hop med katterna och nalle så katterna va inne i mammas sovrum, Teo va i köket varvade med att vara i vardagsrummet...

Så då förklarade jag för D och C att nalle inte kunde vara någon annan stanns och är tvungen att vara i lägenheten, men då hörde S fel som gick förbi och sa till C och V att jag snackade skit och V, så de vart Kaos, lite skrik och tjafs, men slutade med att V gick och jag C och D satt kvar i köket, S och C gick ut efter V.

Till slut efter mycke m. Så kom dom in.. Jag och C gick in till mig, kollade lite på tv och sen la vi oss och sov..
Sov sådär, de lilla och obekväma man fick sova :D

Va lite less och så kände jag bara att jag inte orkade med något..

Hade INTE drukigt mycke Enbart 4 cider......

Bamse är i trots så varje gång jag säger till honom så blir han dubbelt så mycke värre..
Hur får man en hund sluta skälla?
Har kollat några sidor på internet och känner att av de så har jag lärt mig lite, funderar på att gå valpkurs med honom så kanske han oxså blir en hund tillslut.. :D haha..

C - Jag är glad att jag håller på och lär känna dig!
Du är helt underbar och du får mig att känna mig tryg..
Jag känner mig säker i din närhet!

D - Jag vart såå glad att träffa dig igen!
Har verkligen saknat dig!
Du får en att skratta.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0