Gårdagens natt/dag/eftermidda/kväll! dagens morgon

Åkte i tisdags natt vid ca 00:30..

Stannade till i tönnebro så Bamse fick kissa men ingenting hände, vi va oxså och kissade,strekte bena..

Fortsatte sen resan ner, va nere hos Yooy vid ca 04:30.. Fixade ihop lite, åkte och tankade och sen bar de av till ARLANDA.

Mamma och Yooy satt med stora flin i ansiktet...

Väl framme så fixade vi ur packningen,stod ute och prata och vid 04:50 så åkte vi därifrån för mamma och Yooy skulle checka in och fixa lite..

Dom skulle checka in vid 05:30 för att planet skulle gå 07:30..

Jag och Maria åkte lite extra, vi skulle mot märsta men vart åt andra hållet :D.. Men tillslut så..

Pratade en sväng med pappa för att tala om att vi endå va på väg..

Vi åkte till flisberg, kom väll dit vid strax efter 07 tiden,stannade till på parkeringen och la oss och sov..

Vaknade sen vid 09:30..Maria gick in på affärn och handlade en mjölk åt mig och sen bar de av till pappa..

Kom dit vid ca 10 tiden, satt där tills kl vart ca 12:30..

Efter det så åkte vi till Farmor va där en sväng träffade kusinerna och farmor + (låsas) farfar, Farmor och faster + kusin skulle till ögonläkan med Emma för att se om hon behöver glasögon och japp de behöver hon..

Jag,Maria och pappa åkte till Bålsta, gick och tittade en snabbis i affärn,va och provade regntäcke på Bamse, vill inte att han ska bli FÖR blöt när man är ute i regnet.

Hittade inge täcke som vanligt så då vart de sibylla, pappa vart hungrig och bjöd Maria..

Sen åkte vi hem till Farmor, mötte faster och kusinerna + Farmor.

Satt där tills kl vart 17:30 då åkte vi till min andra faster va där tills kl vart 19. Sen bar de av hemöver!

Näe vi va i uppsala tog en annan väg till uppsala...Så stod de på en skylt vänster till Sundsvall och höger till Sthlm..

Jodå Maria kör då höger så kommer vi ut på motorvägen tillbax till sthlm, vart lite less men tillslut så kom vi på andra sidan och de bar hemåt..

Jag halvslocknade när jag kollade film, men kollade en sväng sen stängde jag va de och somnade.

Stannade till i tönnebro, tog en paus och sen fortsatte vi hemöver..

Kom hem till sundsvall 23:15.

Lastade ur alla saker och sen tog jag,Bamse,Conny och Nalle en promenad vart lilla för jag va för upptagen hemma med att gå stora.

Hade för mycke saker att göra..


När vi kom in igen så fixade jag lite, planerade med Conny att kolla film och bara ta de lugnt, men Bamse var för uppjagad och jag orkade inte säga till han hela tiden.

Tillslut så somnade han och jag fortsatte med mitt..

La mig när jag va klar och slocknade som en stock.


Han prata en sväng med P innan jag la mig..(Tänker på dig)

***************************

Imorse vaknade jag 07:30 tror jag de var..
Bamse ville inte som jag ville och nu har han hållt igen sen dess..

Hoppas på att han somnar snart..Men ska ut med honom strax efter 09, sen kanske man kan hoppas på lite sömn..


Resan för mamma har gått fint, hon tog de lugnt vad jag vet igår och idag skulle dom ut och kolla runt lite, dom går i shorts och linne...

Vi ska höras iallafall 1 gång om dagen för att se så allt går bra..

Hon ringde igår när dom hade landat och satt på hotellet... Ja jag önsker er lycka till och att ni får en fin semester de kan du behöva mamma!


Näe nu ska jag fixa lite här ska ut med Bamse när han vaknar (däckade) precis...

Hoppas att han sover ca 1 timme iallafall..

Om han sover länge nu så ska jag ta en macka om ca 15 min iallafall..

Han sover inte riktigt hör jag för han ligger och pustar och va precis uppe och gick.. Nu ligger han i köket och hoppas han tänker ligga kvar, men med min otur så blir de väll strax promenad..


Näe ska kolla till honom nu och se om de blir promenad eller ej..

Ses....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0