Hittade denna

Insåg att detta stämmer fasiken om man är KÄR..
Och jag har nu insett att jag är det!
Men frågan är bara om jag ska våga eller om jag ska lägga det åt sidan.
Vill som sagt fortsätta med mitt liv om de aldrig kommer bli vi!

Och läser du detta,vilket jag lite tvivlar på, så ska du veta att jag har varit kär i dig sen första ögonkastet och de finns ju nått som heter ( kärlek vid första ögonkastet ) och de stämmer fasiken!
Och som du sa i telefon att de du hade hört på radion och tänkte direkt på mig!

Du kan mig innan och utantill,du vet vad jag känner och tycker,gillar och ogillar, vad jag tänker och funderar..
Det är näst intill ingen som kan mig...






1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
2. Du kan läsa sms från personen om och om igen
3. Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne
4. Bara av att höra hans/hennes namn ler du
5. Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats
6. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen
7. När ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen
8. Du älskar att känna personens lukt
9. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
10. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på!



DÅ ÄR DU KÄR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0