Hmm..

Vad ska man skriva..

Tänkre ha ( tänkte skriva mitt första och sista för dagen)

Men orkade inte ha det..


Igår gjorde jag inte så mycke alls. Vart inte så mycke fixat i lägenheten..

Idag har Bamse låtit mig sova mellan gångerna vi har gått ut. och INTE än endå olycka har de hänt inne..

Men när jag lämnade lillen inne hos mamma och skulle in och packa och fixa lite så gjorde han en olycka när jag kom in dit..

Mamma och Conny hade sett en festing ramla av honom, så nog hade jag lite panik (tycker inte om såna)

Tog med honom in och gav han mat sen bar de iväg ut en sväng.. Både kissade och gjorde nr 2 när jag bad honom.

De tar sig sa mordbrännan när huset brann ner..


Sen har vi bara tagit de lugnt.. Jag har kollat tv, och lillen har legat och tuggat ben..

Men varit j'vlig i mellan åt.. Tror han kan göra som han vill men nepp....


Har även hunnit äta därimellan..


Näe nu ska jag fortsätta kolla runt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0