Inatt bär det av!

Ska åka till Sthlm.. Jag,mamma,Maria och Bamse!

Ska hämta upp en tjejkompis i sthlm och sen ut till Arlanda och släppa av mamma och henne..
Dom ska åka till Gran Canaria (Kanarieöarna)
För min del så hoppas jag att dom får de trevligt.. Jag kommer sakna mamma, men kanske bra för henne att få komma bort från allt här oxså.


När vi lämnat av dom så blir de nog att vila för mig och maria..
Vi ska sedan ut till min släkt och säga hej! Dom bor ca 30 min från Arlanda..
Blir bara en snabbis, får jag hoppas!


Sen bär de av hemmåt igen..
När jag kommer hem ska jag vila, kommer ha nog med saker att göra när jag väll kommer hem...
Blir nog till att äta och sen vila möjligen..


Sen kommer mamma hem om 2 veckor...
Ska skicka nått sms medans hon är borta men som sagt hon ska få ta de lugnt..
Fast hon kommer att festa :)


********************************


Nu ikväll ska jag fortsätta packa.. Göra iordning de sista och sen bara slappa.. Ska ge vovven mat snart, sen blir de en lite promenad..
Kvällspromenaden blir till att gå stora! Så lillen sover sen resan ner :D.. Förhoppningsvis så sover han så man kan ligga och kolla dvd:n och vila själv..


***************************************************

Tack P för imorse :) ..Mysigt! Märks att man inte kan hålla fingrarna i styr.. :D
Du betyder så otroligt mycke... Puss!

Just nu - Sisådär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0