Lördag den 13

C kom upp från sthlm, sov inne hos mig..

Jag gick upp mellan 09-10 och gav Bamse mat,

Vad jag tror att jag kommer ihåg så gjorde jag iordning frukost till oss och åt då..
Eller om de va vid 15 tiden.. Osäker..

Sen vid 12 klev jag upp och gick ut en promenad med Bamse,C följde med :)...

Ska försöka hålla tider på Bamse när jag ska ut med honom och när han ska äta, håller på och lyckas väldigt bra :)

Efter promenaden så gick C in till Conny och drack lite kaffe, jag fixade inne hos mig..sen efter att han hade druckigt kaffe så kom han in, sen la vi oss på soffan och kollade tv, C slocknade och jag låg väll lite i divala..

Vid ca 15 tiden klev vi båda upp,kollade lite på tv sen gick vi in och gjorde Conny och V sällskap..Vill inte använda ditt namn....Pga visa läsare..Om du själv inte säger att jag får :)

Satt där inne bra länge å surrade..

Sen efter nån timme så åkte C,Jag,Conny och V på affärn tog med oss Bamse och Nalle..

Pantade LITE flasker, fy tycker inte om åg öra sånt. men när de börjar bli ivägen så är de ett måste...

Gick ett tag därinne och kollade..

Kom väll hem efter ca 1 timme.. Tror jag de va :)..

Väl hemma så började C och Conny med maten, jag skulle hjälpa med löken, men som sagt man grinar ju av sånt
:( urscha!

Efter maten så gick vi in, jag gav Bamse mat och sen kollade vi på tv, gick ut med Bamse vid ca 18 tiden..
Tog en lite promenad..

Väl hemma igen så fixade jag lite, gjorde iordning mat och tog de lugnt..

Pratade en del med C och hans mamma är FÖR trevlig, av de lilla jag har hört! Tänker inte gå in på detaljer..Ang inte andra..

Men sms:en va jätte fina!

Skulle in till Conny och V på kvällen men väl där inne så vart de lite tjafs så jag gick in igen och sen ut med Bamse på promenad (de va ju endå kvällspromenaden) så jag kunde gått gå med honom då...

När jag kom tillbax så stod C,Conny och V utanför..Conny frågade om jag skulle med men hade redan gått min runda..

Jag skickade sms innan jag gick in och C följde med in..

Fixade iordning för kvällen,

Marie va ner en sväng och kollade vem C var :) hihi...

Sen när hon skulle gå så pratade vi en stund till sen mötte hon M, så dom kom tillbax.. Sen gick Marie hem,jag å M stod kvar och pratade en stund..

Sen frågade hon om jag ville följa med bort (till grannen) gjorde det, sen vart de tjafs så jag å M gick hem till mig igen..

Fick C till att skjussa ner henne på stan och sen åkte vi förbi Max kollade på fina blommorna och ljusen som ligger där, (varför hände de dig bengan)! Inte bra gjort!

Somnade ganska fort när vi kom hem!



P - Tack för fina sms du skickade! Hoppas verkligen att du bryr dig, jag vet ju att du gör det, men endå :)..
Du ska veta att jag inte vill förlora dg på nått sett!
Du betyder otroligt mycke för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0