Lugn dag..

Lite trött men endå så har dagen gått...


Har precis gett Bamse mat,så nu står han och äter..

Va med Mickis och J på affärn..
När vi kommer hem så säger Conny och V att han har sovit i sitt eget kiss..
Så då vart de in och sen ställa honom i duschen, till en början så vart de små gnäll.
Men knäpp tyst så fort jag berömde honom och sen va han tyst under hela tiden..
Fick tassen när jag torkade honom och han är jätte duktig.. Märks att han lär sig mer och mer..
Så nu luktar de blöt hund (fast han är torkad) hihi.. Smart jag!

Ska väll ut vid 11, får se hur de blir med nalle..
Ska evt ta han en stund ikväll då Conny ska iväg en snabbis (forhoppningsvis)
Hoppas på att möta P ikväll/natt..
Saknar ju han så mycke!

Fick veta idag att C ska vara ledig resten av veckan (han mår inge bra) efter allt som har hänt.
Så han å C/o skulle komma upp på fredag dag/eftermidda iställe :)
Jag är glad att jag fått lärt känna nya människor och dom är såå posetiva och glada...
C som jag säger han får mig att lee eller skratta åt ingenting, antinge så måste han vara skrattretande eller så har jag otroligt torr humor.....
Visa människor behöver man som sagt bara titta på så brister man..

Bamse har nyss ätit klart och ligger och tugga benet på filten där han sover! (de är som en pläd fast lite tjockare och mer varmare..
Men men han trivs på den och fick den av pappa så då får han ha den oxså!

KANSKE skriver senare om jag orkar.. :)

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0