Mammi...... Miss u!

Jag saknar dig!

På onsdag är det 1 vecka sedan du åkte och då är de även 1 vecka kvar tills ni kommer hem..

Men jag får endå inte träffa dig förrns på Torsdag!
Gud va Nalle ska bli glad att få träffa SIN mamma!
Jag kommer gråta känner jag på mig, för jag saknar verkligen dig....
Jag är glad att jag har pratat med dig minst 1 gång om dagen..

Tur att mobil finns..hihi.. Men urscha vilka räkningar de ska bli.. :D

Har även hört från er att ni har det bra och de är jag glad över..

Men snälla njut av semestern iställe för att (gå på krogen) eller de kanske hör till..

Men bli lite brun så vi kan använda tändarn och skämta..

Å dina skämt saknar dig! Tårarna i ögonen av våran tråkiga humor..
Saknar dig mamma..


Jag är glad att ha dig som mamma och att du finns för mig, du ställer upp när jag behöver dig!

Och jag är glad att ha dig vid min sida!


Puss din dotter Rebecka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman det värmer gott att läsa detta ja jag har saknat dig också dom här fjorton dagarna och jag är glad att mobilen finns också puss från din mamma som älskar dig

2008-09-18 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0