Måndag den 15

Klev väll upp vid 09-10 som vanligt, gav Bamse mat och gick ut med honom..

Somnade om å klev sen upp vid 12, gick ut med honom och fixade lite i lägenheten..

Gick in en sväng till Conny och kollade lite..

Han fixade och donade..

Gick in till mig och tog de lugnt..

Sen frågade jag Marie om hon ville följa med mig på affärn, (de ville hon)

Vi gick ner på ica å stor handlade :) (eller vad man nu ska kalla det)

Pratade en sväng med C i mobilen :) (Första gången) när vi va nere på ica...

Hörde ifall han kunde hämta Y när han slutade jobbet på Lördag morgon och ta med henne upp..Efter hon ville komma.

Och tydligen så skulle de gå bra :)

När vi kom hem så fixade jag all mat och sen gick jag upp i lekparken och mötte M,V,C,B,J och så klart Lilleman :)

Lekte lite grann med honom, va väl där uppe ca 15 min sen gick vi hem..

Jag fixade mitt och sen kollade jag på tv, åt mat och slappade..

Gick promenad vid 23 tiden, tog stora och Bamse full av energi, den lilla med sååå mycke!

Jag ska sätta han på riktigt motion så han kanske sover bättre, men jag tycker han endå sover...

Men men.. han håller sig hela nätterna från och kissa inne och bara de är ett + i mina ögon..

När jag kom in så fixade jag lite grann, gjorde kvällsfika och la mig..

Skickade väll lite sms men somnade där imellan..



P- Sorry för mitt otroliga sällskaplighet!

Tur att du jobbar fler nätter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0