Måndag, såna dagar tycker då inte jag om...........

Sovit ganska skönt inatt...Lite trött men endå..
Gud va jag saknade ditt sällskap...................... Vakna och se en som ler mot en :D..De finns inge bättre än det!
ååå va jag saknar dig......

Har börjat släppa ut Bamse på morgonen på baksidan så kissar han sen går han in och lägger sig (om han möjligen inte får mat) för då blir de promenad efter ca 30 min..

Så de känns skönt att kunna släppa ut honom och ropa så går han in...Litar inte riktigt på honom än eftersom han slår dövöra till när han tycker att han ska få göra som han tycker och vill..
Lillvovven är inte så liten längre..Han har faktist blivit större..

Han vägde strax över 8 kilo när jag fick honom, sist vägde han prick 9 kilo och nu väger han strax över 10 kilo..
så på lite mer än 1 vecka så har han gått upp 2 kilo :)  och mer ska de bli med mammas (lilla) pojke....

Jag har varit ute på promenad med honom,skällt ut honom, han måste lära sig vad som är rätt och fel...Tycker då inte om att säga till honom men han måste lära sig..Har suttit vid datorn, varit ute och pratat lite, ätit midda, sovit en sväng och allmänt tagit de lugnt..

Imorgon blir det att åka in till stan, ska höra med C om han kan ha Bamse ca 2 timmar så jag får göra de jag behöver..
Men tror nog inte de ska vara några problem..
Nu ikväll har jag legat och kollat tv, somnade efter maten vid 16:50..Vaknade strax efter 21 tror jag de va..
Sitter nu här och drar ut på tiden med Bamse. han fick mat då jag vaknade och han brukar vilja gå ut efter han fått den, men fick han till och sova, men nu ligger han och små tittar på mig och väntar på att få gå ut...

Något ni undrar över så skriv en rad så svarar jag när jag kan!
Blir inte att sitta så mycke vid datorn nu när Bamse tar upp den mesta tiden för mig..
Men ska nog hinna med lite iallafall..

Måste även gratulerar en tjej som jag umgicks med för ca 5 år sen...
Hon fick en liten dotter! Så grattis! Lycka till nu :)
Söt va hon oxså!


Kanske ska nämna sist att C och C är 2 olika personer, en från sthlm och 1 som bor hos mamma..



****************

Jag saknar er...
Jag är glad att ha vänner som betyder otroligt mycke.. De finns inget som kan ersätta er..
De är inte ofta man får vänner som stannar.. :)
Jag är glad att några av mina vänner som jag känt längst de är sådär 8 år, snart 9 och ni hör fortfarande av er.. Visa av er träffar man till och från..
Även en killkompis som betyder otroligt mycke!
Har känt honom som sagt snart 9 år! Tiden rinner iväg vännen!


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0