Måndag

Snart Tisdag..


Denna helg och dag har gått fort!

Helgen tog jag de mest bara lugnt.. Har umgåts med lillen.. Han testar mig till 100 med allt..

Men mamma som vanligt bestämmer :D...

Idag somnade jag vid ca 03:30.. Va tänkt att jag skulle hälsa på P. Men jag somnade..

Vaknade 10:30... Har INTE hört väckan imorse kl 08, men 1 olycka hade de hänt.. Gick ut med lillen och han kissade så fint sen in..

Gav honom mat och gick ut efter ett tag..Jag la mig och kollade tv under tiden..

Har bara tagit de lugnt idag.. Fixat lite i köket, några olyckor har de blivit idag! Tyvärr.. Men sånt får man räkna med när han är liten..

Så länge jag har uppsikt över honom så gör han inget.. Kollar jag bort,går på toa eller liknande så sätter han sig!

Första kissen på morgonen får bli på min baksida.. Orkar inte gå ut och gå (liten) promenad när han endå ska ha mat sedan och så nyvaken på det..

Kanske blir bättre när man kommer in i rutinerna och allt blir bättre..

Nu ikväll så har jag kollat tv, varit inne hos mamma..

Pratade lite med P utanför.. Mamma och grannen va oxså där.. Visade MIN fina Vovve... Bamse


Varit på promenad, vart lilla.. Så nu sover lillen...

Och jag sitter och pratar med P...



Just nu - Glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0