Söndag den 14

Vaknade av att jag inte mår allt för bra..

Sovit till och från hela natten.. Vet inte om jag håller på och blir sjuk.

Klev väll upp mellan 09-10, gick ut med bamse sen gav jag honom mat, sen fixade jag iordning tvätten..

Hade tvättstugan mellan 11-15, Sa till C att kolla Bamse första gången (jaja sa han)

Kommer tillbax vid strax över 11 då har Bamse haft första partyt..Sa till C att titta vad han hade gjort, somnade om lika fort..

Gick upp sen igen för andra gången.. Sa till C samma sak, (jaja) kommer ner, då har Bamse vält ut skålen med vatten, dragit ut alla ben, jagat upp katterna på borden,klösbrädan, och allt annat högt..

Går fram till C säger till honom, första gången ingen reation, sa till honom igen (fast högre ) då vart de (jaha oj jag somnade)... SUCK!

Kollade tv, åt lite frukost och tog de lugnt..

Sprang flera gånger i tvättstugan..Mellan gångerna så gick vi in till Conny,C åt mat och jag satt som ett ufo undet tiden,kom på att jag hade tävttstuga och gick upp och vred på tiden...Va väl klar vid 16-17 tiden tror jag..

Gick in å vilade sen när kl närmade sig 20 tiden så skulle C åka hem, men kl han å bli 21,Vart otroligt sugen på godis tidigare på kvällen och som sagt strax efter 21 så åkte jag,C å bamse ner på ica så jag fick mitt efterlängtade godis... :)

Handlade lite mera...På väg hem så stannade vi till på Max så jag fick tända ljus och tänka lite grann.. Kände att jag behövde skänka några tankar till lite folk...

Väl hemma igen så gick C och hämtade sina saker, sa hej då till Conny och V, jag följde med ner och sa hej då!


Att lära känna en ny människa är att tänka att denna kanske jag kommer lära känna hela livet, de kan vara en vän för livet!

En vän som ställer upp när ingen annan kan/orkar!

En vän som offrar sig och vill hjälpa en!

Jag är glad att jag får lära känna dig!


Kommentarer
Postat av: Teutaaa <3

oj då , hoppas du inte blir alltför sjuk ,

2008-09-16 @ 18:21:54
URL: http://tettusshee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0