Söndag, Såg inte fram imot kvällen :(

Vaknade trött och lite små grinig.. Vet inte riktigt varför men de funkade väll till slut..

Små fixade lite i lägenheten, diskade och små plockade medans C sov...
Väckte C vid 13:15 efter mycke om och men, till slut så kom han upp iallafall,Satt och kollade lite på tv och små pratade, ingen av oss kände just att vara vakna, jag halv somnade mot hans axel medans han låg med huvudet lutat bakåt.
Efter mycke motivation så kom väll C och jag upp från soffan och jag fortsätte fixa i lägenheten, hörde med C om han kunde ta med Bamse in till mamma så jag fick fortsätta städa upp..
C tog med Bamse in till mamma.
Jag sprang som en tok mellan tvättstugan och lägenheten.. ( Tog en ganska bra städning )
Kände att jag behövde det...Hade tvättstugan mellan 11-15 men med tur så var de ingen som tvättade efter mig så jag hade torktiden lite läänge..
Jag kom väll in till slut efter att ha städat min lägenhet..Satt och åt macka, V hade kommit för att mysa med C,

Jag och C satt ute i köket och pratade lite..

C och V hoppade in i ett bad medans jag å C kollade på film..

När dom va klara så gick jag och C + Bamse in till mig.. C sa att han skulle åka vid 22 så jag satte mig och kollade tv med honom, pratade lite och så..
Gick upp och hämtade de sista i tvättstugan (kom ju på att jag hade i torktumlan kvar :) haha...
Som tur va så hade ingen tvättat efter mig så jag va ganska lugn..
Vi gick in till C och V vid strax efter 22.. Satt där tills kl vart strax efter 23, V åkte hem, Jag C och C gick promenad..Vart stora rundan..Haha gud va jag skrattade åt C,han hade ont på ett lite mer komplicerat ställe,å jag kunde inte sluta skratta åt det, inte för att vara elak men så kan de gå när man inte gör nånting åt det.. HAHA...

Efter promenaden så Tog C en kopp kaffe innan han skulle åka hem.Jag och C satt och surrade på lite medans C drack kaffe..
Jag,C följde med C ner på parkeringen när han skulle åka hem..Kände bara ingen lust att säga hej då..

Stod och surrade lite.. Kramades å så..Sen åkte han..
Går inte in på detaljer hur jag riktigt mådde men att lärt känna en så underbar person och sen ska han bara åka..
Så funkar de inte riktigt innom mig.. Men tur att de finns mobil!

Jag och C gick in till mamma igen, jag vart hungrig och de vart även C med.. Så de vart lite mat..

På Lördagen så gjorde C iordning mat (han använde halva chili burken) tror de va de..haha..
Så C tyckte att de va ganska starkt + att de hade stått och dragit i 1 dag... Haha ni missade iallafall minerna som jag fick skratta åt...

De kollade vi på - ( Shan the man atic blattefierad ) En kille som är blatte och KOMIKER!

Läs en gång till om du inte förstod....

Ingenting om att jag är rasist eller nått...


När den va slut, vid sådär 01:30 kanske så hade C somnat på Soffan, så jag tog mitt och gick in till mig och fixade lite och la mig..
Låg å kollade på tv:en och skickade sms.. Kände inte för att just hålla mig vaken och slocknade som en klubbad säl..

P - Jag är glad att jag har dig!

C - Vi får se hur detta blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0