Vännen!

Bosse nu ska jag skriva ett inlägg till dig!


Jag vet att du kanske just nu tänker HJÄLP varför just jag!


Du ska veta att du står bland dom närmsta i mitt hjärta!

Utan dig i dagens läge vet jag inte vad jag hade gjort, du har gjort ett stort intryck på mig,

och hjälpt mig många gånger då jag har haft de svårt, du lyssnar,säger va du tycker, och verkligen bryr dig!

Jag vill alltid vara din vän!
jag vet att vi hade en jobbig period i våras/sommras,och jag viste inte vart jag skulle ta vägen.
D
å du tyckte att jag behövde vara för mig själv!

Men vännen, jag vill inte vara utan dig!...
Det är alltid dig jag frågar om råd och när jag känner att jag behöver hjälp och tröst!

Och alla gånger du frågar mig och undrar en massa... Jag är glad att vi kan prata med varandra...
Som jag sagt många gånger åldern spelar ingen roll.. Och då tänkte jag mer på vilka man pratar med!

Dina grabbar ska vara glada att ha dig som pappa! Hade gärna varit en del av ditt liv!..

Bland dom första gångerna vi pratade sommar/hösten 2007 så klickade allt! vi förstod varandra..

Och vi har nog aldrig haft några (kärleks) känslor..

Många trodde ett tag att de va nått mellan oss (mina vänner) men man kan ha killkompisar!

Och jag har alltid haft (fler) killkompisar än tjejer..

Mycke nog att jag förstår mig på killar, de gör jag inte med tjejer...

Näe bosse :) du ska veta att jag har dig i tankarna varje dag!


Hoppas vi får många lyckliga år och många fler låånga samtal!

Kram kram!

Min underbara vän!


Kommentarer
Postat av: Bosse

Älskade underbara vän. Jag saknar ord att bemöta nåt så fint som du skrivit om mig.

Du är en underbar människa och jag känner mig mycket priviligerad som får vara din vän.

Många jättegoa kramar från din vän i Luleå

2008-09-19 @ 10:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0