Blandade känslor

Just nu är mitt liv som en bergodalbarna vilket inte känns så kul.
Jag försöker sysselsätta mig med saker som får mig på andra tanker.

Kan tacka mamma för allt jag har fått av henne, alla sällskapsstunder.

Den 13 Augusti åker jag och tatuerar mig igen!
Får se vad de blir, har lite att välja på som jag vill ha, Men som de första så blir den här lite mindre.

Umgås med Elli nästan varje dag när hon är hemma :)
Känns skönt att kunna prata med någon så öppet som vi gör, inget som går bakom våra ryggar iallafall.

Kattungarna är snart 6 månader, MEN de syns inte :)
Har absolut glömt bort tiden med dom hur gamla dom blir, sitter ju och gosar med dom varje dag :)
Men snart ska väl dom oxså flytta :(

Näe nu blir de vila på soffan innan man ska ut med Bamse :)

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0