Göra mig glad?

Jag är så lätt irriterad känner jag!
Avreagera mig på allt förutom de med ström...
Vilket absolut är jätte bra! NOT

Känner bara att denna kväll kommer vara otroligt lessam!
Lust att hälla upp vinet och bara dricka! " Men gud så dåligt jag kommer må imorgon, vilket jag absolut inte vill må! "

Jag har inget med socker hemma så mitt mitt humör kommer brinna för de.
Less på allt annat runt omkring!
Äta, hmm måste man de, kom på att jag har bara ätit frukost så denna dag vart precis kanon..

Näe suck! nu ska jag sätta fast mig någonstans så jag inte gör nått riktigt galet........................................


Kommentarer
Postat av: Towa

kom inte mitt namn med?? =) förlåt.. hur som helst, trist att han inte klarar av att vara ensam men man kan även lära gamla hundar att sitta, har du försökt?

2009-08-22 @ 22:36:32
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0