Möblering


Vaknade vid ca 12:45, han bara mer än att slå upp ögonen så vart de till att svara på en massa meddelanden :)
Tycker de är underbart att vakna och så har man massa meddelanden.

Efter att jag tagit mig upp vart de till att ge djuren mat, klä på sig och fixa annat smått.
Efter min inpulstanke inatt så började jag att möblera om + städning på de :D.

Mn bruna bokhylla åkte in i sovrummet.
Byrån åkte ut i hallen tillsammans med kattmat och vatten.
I sovrummet står nu böckerna och lite annat på bokhyllan.

Till veckan troligen eller Elli? Så får jag väl in 3 delad bokhylla med vitrin :D
Känns skönt med en större bokhylla.
Så min vita bokhylla får jag se vad jag gör med, troligen får den stå där den står tills jag har fixat med väggen där.
Så jag kommer ha bokhyllor som liknar bokstaven F om man tar bort den lilla i mitten :p
De kommer bli otroligt skönt att få en helhet sedan.
Så snart är jag klar med mitt vitt och svart :D

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, snart blir de mat och sedan slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0