Onsdag

Redan mitten på veckan och jag känner mig mer död än levande men skönt att dagarna går.
Får se om man kommer ut på praktik nu till hösten eller om man blir särbehandlat på psyket iställe.
Nätterna sitter jag vaken som vanligt, finns väl nån natt då jag lagt mig lite tidigare men fasiken inte kunnat somna.

Har börjat känna av smärta i kroppen, så de blir väl att ringa läkarn nånting framöver och se så de inte är hjärtat som spökar igen, vill fasiken inte läggas in igen!

Försöker dra ner lite grann på sockret oxså, känns inte som jag vill ha diabetes...

Tatuering nr 2 sitter på kroppen sedan den 13:de torsdagen förra veckan.
Vart mer en skämt tatto men glad för de är jag.

I slutet på månaden blir de väl in igen för tatuering nr 3, blir väl i nacken den här gången.

Än så länge har jag gjort enkla tatueringar men de blir väl en mer detaljerad och då får jag se vart jag gör den!
Evt blir de piercing nr 2 oxså, men fortfarande osäker, känns som en räcker för mig.
Bli 2 nya i öronen oxså tror jag, lutar mot de iallafall.

Nu slänger jag in handduken för nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0