Sjuk


Som vanligt kanske..
Näe jag har haft värdens förkyldning idag, kändes inte alls bra och vakna idag.
Tog mig upp vid 12 sedan fixade jag djuren tog en promenad och tog en vilan vid 15 tiden,
Vaknade väl vid 18 tiden.
Tack Elli för att du kunde lägga ut medans..
Kvällen har bestått åt att bara slappa, känns som jag skulle behöva ligga i säng 1 vecka för att hinna bli helt frisk!

För övrigt så har veckan gått fort, jag har väl kanske inte gjort så mycke men den har gått fort iallafall..
Nu ska jag slappa och sedan förhoppningsvis krypa ner i sängen evt kolla på nån film om jag orkar!

Natt natt


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Det är lugnt det gumman ;) Det är ju det vänner är till för, att hjälpa varandra :P

Har dessutom en Krya-På-Dig present åt dig som jag tänkte du skulle få :D

2009-08-21 @ 11:34:38
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0