Dagen

Nu är det så här och jag hoppas att folk förstår,

Jag kommer att byta nr..
Och när jag har fått de nr klart och hemligt så kommer jag ge ut de till folk jag känner och jag tycker ska ha nr.

Just nu sitter jag på kursen har lunch och tänkte passa på att skriva lite grann..
Saknar Ella som är hemma idag :p

Sitter med jenni här inne..
Ska väl bara ta de lugnt fram till handläggarna kommer och ska prata lite med oss..

Vaknade kl 06:30 tror jag de va imorse, men somnade om ute på soffan och vaknade sen igen vid 09 då kl ringde, MEN somnade om.. Tänkte bara vila lite, men men..
Vaknade sen igen vid 09:50 då Marie skickade sms och frågade vilken buss jag skulle ta, TACKA för att jag vaknade..
Va bara skynda sig och ta bussen 10:25..
Va väl här hel..

Näe nu ska jag försöka få nån ordning på dagen, slutar väl 15 sa ledarn, så man får se..

Ha en fortsatt trevlig dag gott folk..



Nu vet jag att de är ni som har kommenterat med anonyma kommentarer.
Så nu kommer jag amäla ipnr och så kommer jag göra så inte den kan vara inne och titta!

Men de märks när de kommer!

;)

Kommentarer
Postat av: ella

Vilken tur dådå att jag kommer imorrn ;D

2009-02-20 @ 02:27:52
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0