Fredag den 13

Jag brukar ha lite otur på denna dag...
Inge bra iallafall.
Men fick sova tills kl ringde kommer inte ihåg om det va vid 10..
Men jag stängde av den och vilade lite sen klev jag upp...
Har släppt ut bamse,gett han mat och nu sitter jag här..

Hade tänkt ringa ner till Sjukgymnasten och säga att jag kommer ner vid 13 tiden kanske.
Eller om jag ska hoppa idag och träna hemma iställe..

Måste se hur det blir med träningen nu när jag ska börja utbildningen..
Så igentligen så skulle jag ha varit ner nu kl 11..
Men jag har ju sån där fobi när de gäller Fredag den 13, och börjar jag träna så händer det väl nått..
Och då kommer resten av dagen vara förstörd för mig..
För då går jag och tänker på det där..

Äh, jag ska ta på mig kläder och gå ner iallafall och prata med honom!
Skriver mer senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0