God morgon alla!


Idag är det tisdag..
Och jag känner mig helt död..

Klever ju upp 06:30 och de är fan illa tror jag!
Brukar dra mig ca 10 min innan jag kliver upp helt..
Men tillslut kom jag upp, fixade mig, släppte ut bamse och sen in med honom till mamma.
Vart lite stressat till bussen men de funkade, fick vänta iallafall 5 min på bussen.
Mötte upp några från Kursen oxså.. (Grannarna)

Kom väl hit strax efter kvart över och försöker nu vakna till liv med att blogga!

Dagen kommer att bli lååång men de ska nog funka..
Märker när jag somnar gått vid bordet ;)..
Tur man har en massa folk omkring sig,spc Marie som alltid är på och ska ta på mig :D haha..

Näe nu ska jag hinna kolla runt lite innan vi börjar!
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0