Hemma iallafall

Idag har det varit en sådär dag för mig..
Imorse på bussen började jag må illa och de höll sig tills kl va närmare 12..
Så de va inge kul alls..
Så på kursen va de bara att se glad ut och vara med..
Deltog i några saker och hade verkligen kul!

Imorgon får man hoppas på bättre lycka..
Börjar kl 11, så de känns skönt,sen har man lunch 12-13 ;)..
BRA dag :)
Och sen kär man på med små raster fram till 15:30!

*******************************************************************
Somnade inatt vid 01:20 kanske..
Vaknade sen igen vid 05:20, halv sov fram tills kl ringde 07:10.
Va länge sen jag klev upp den tiden!
Tog bussen 07:50 som jag skrev va jag illa mående hela resan.
Började 08:30 idag,
R du kan verkligen vara underlig men heltklart en väldigt glad människa! :D
Tack vänner för att ni förgyllat min dag!
Sista timmen tog vi upp känslor och hur man behandlar andra,
Talade om en hel del om min bakgrund och lite så, kände verkligen att gruppen brydde sig!
Värmde gott!..
Finns ju dom människorna som bara säger -  jaha de är väl inge synd om dig!

Jag tar inte på mig heller att de kanske är synd om mig heller, men de finns en gräns då man bara vill ge upp!
Jag vart misshandlad i 6-7 år!
Innan jag verkligen stod på mig!!

( Min mamma har INGENTING med det att göra för hon har verkligen stöttat mig!! )


Och de tog lång tid innan hon fick veta av detta!!

Allt detta har gjort mig till en starkare person, jag kommer inte låta folk få hålla på så!
Så jag funderar på att utbilda mig och ta hand om ungdomar som blivit misshandlade!

Jag måste även säga TACK till alla mina vänner som bryr sig och finns där för mig!!
Även tack till en spec person i sthlm så talade om att hon hade funderat hur jag verkligen hade det, eftersom hon ofta fick se hur jag vart behandlad..Och har nu sagt att hon va väldigt orolig över mig..
De värmer att de fanns människor när jag va mindre som såg detta!

Och så förstår inte andra varför man inte vill komma!

Ja ja tal om annat!

Va hemma igen 17:30..Nu sitter jag här och ska snart kl tv och äta mat!
Hoppas att ni har haft en bra dag..
Skriver kanske senare!


Kommentarer
Postat av: My

Vad är det du läser för något?

Väldigt känslosamt det du skriver i bloggen.. Du vet var jag finns, om du skulle vilja prata. :)

2009-02-18 @ 21:20:23
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0