Hemma....

Vi slutade strax före 15 tiden idag,
 Har varit en rätt bra dag, med lite blandade känslor..
Efter vi sluade så gick jag,Mickis och Liten till Martin,

Mickis utövade lite hål och Liten gick hem när jag stannade kvar..
Ville göra Mickis sällskap och inte låta henne åka själv.
Tog bussen 15:40 hemåt..
Stannade vid dagis och följde med Mickis och hämade Mathias, gud så han växer!
Gick hem och här sitter jag nu, hade väl tänkt göra mig lite mat snart!

Hoppas på att en viss herre vaknar snart och inte allt för sent ikväll/natt!
Näe nu blir det mat, för nu börjar jag bita på naglarna..



Just det har 2 saker att säga, KÄNSLIGA MÄNNISKOR BÖR INTE LÄSA MERA!!


När vi hade rast fick jag veta av en vän att en bekant till henne, dom hade varit och bada och då hade den där tjejen fått mens ( första mensen ) och känt efter och fått på fingrarna, då hade dom andra sagt åt henne att tvätta av fingrarna i vattnet men då hade hon sagt blod som blod och slickat av fingrarna..


Jag höll fan på att spy när vi fick höra det, fyfan va äkligt!!


Sen berättade en annan tjejkompis att en tjej, ( vet ju vem denna tjej är och de är fan vidrigt ) hon petar sig i näsan, men iställe för att snyta sig eller ta papper så hade hon gjort små bollar och stoppat dom under bordet och sparat tills dom va större och sedan ätit av de där.. Hon har även haft sex med sin egen bror!


Så nog va de riktigt snuskigt.. Så idag va mitt illamående lite varierande, va lite på bussen men slutade när vi va framme och återkom sedan när man fick höra det där!
Fy fy!


Skriver senare då jag har försökt fått i mig mat!
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0