Inlägg innan läggdags


Dagen har varit rätt så lugn, fick sovmorgon.
Efter att jag väl kom upp på fötterna så har dagen flyttigt på bra.

Legat och titta tv,
Gett Bamse mat *2 och vatten,
Varit ut med honom,
Skottat framsidan + tagit ner snön från taket,
Plockat undan lite grann,
Tagit fram saker till imorgon,
Gjort pizza,
Fixat matlådan,

Ja de finns nog en del saker till..

Nu ska jag,

Rensa kattlådorna,
Plocka in pizzan i frysen,
Duscha,
Bädda nytt,
Stänga av datorn och släka ner,
Plocka inne i sovrummet så jag kommer i säng..

Ska försöka hinna med ett inlägg innan jag drar iväg på kursen imorgon bitti..

Sov gott allesammans..

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Vi fick 11 stycken bebisar, men 2 av dom avlivade för nån vecka sen så dom bara bråkade och attackerade varandra.

Så 9 stycken fick jag avliva igår..

Självklart så kan jag höra av mej, dom i den här kullen var ju så grymt fint, ingen av dom blev krittvit utan dom ljusaste var beige aktiga. :D

2009-02-23 @ 11:48:45
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0