Liten uppdatering

Kl slock nyss över 00 så idag är det den 13 februari ,men skriver för den 11 och 12 februari!


Den 11 va ju mamma på operation, de gick ju bra, senare på kvällen när vi väl kom hem åt vi, jag gick ut med vovvarna.Fixade lite i lägenheten..
Pratade med söt i mobilen en sväng innan jag somnade.
Somnade vid 02, vaknade sen igen vid 04:07,gick på toa och la mig igen, halvsov fram tills kl va 05:10..

______________________________

Vaknade imorse när kl ringde 08:30!
Ville verkligen inte kliva upp,. men hade möte mellan 09-11 drop in..
Tog mig upp lämnade bamse hos mamma och begav mig till bussen, tog den som gick 10:13.
Men va inte inne i stan förns kl va 10:45 kanske..
Gick till ungdomscentrumet, men min handläggare va tvungen att åka iväg, skulle neröver och återkommer imorgon (idag)
Fick lite papper om nån information kl 13:30, så jag gick bort till M satt där och surrade, vilade mot hans arm mellanåt, va trött som fasiken. Va en kille där vid bokstaven L, trevlig människa :)
M.L kom dit en sväng men stannade typ 5 min sen gick hon..
Vid 13:20 gick jag därifrån och sedan till informationen..Tog ca 45 min.
Efter det gick vi bara en sväng på stan, köpte yoghurt och se åkte vi hem..
Tog bussen från stan vid 15:15, kom väl hem vid kvart i eller så..

Fixade lite, visade mamma papprerna och så gick jag in till mig, hade fått ett mail från Elli att hon tänkte ta tag i min blogg och fixa den..

Jag har kollat tv under tiden,släppte bamse på baksidan vid 22,va ut med Nalle vid 22:20 eller va kl va..
Kollat på 6:an. och nu är äntligen bloggen klar!

Jag trivs med den och det känns skönt!

TACK TACK TACK Elli!!

Nu ska jag fixa iordning och lägga mig, hade tänkt ta en liten sovmorgon, men vet inte om jag ska träna då min tränare sa nått om att han skulle vara borta..
Men men..
Ska väl upp vid 10 om jag får sova så länge ;)

God natt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Härligt att du blev nöjd..

Får väl säga tack för hjälpen.. -skrattar-

2009-02-13 @ 00:20:15
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0