Lördag

Natten har inte varit så spec,


Jag hade hoppats på en viss sak, men så vart de inte.. Lite less för det!
Men så kan livet vara nu vet jag lite bättre hur DU vill ha det!


Sen fick jag en till 4bent sak i lägenheten inatt inte för att de gör mig så mycke :)
Min underbara mamma va tvungen att åka in till akuten och då fick jag ta hand om Nalle..
Det är ingen fara med henne, hon har bara lite problem med äggstockarna!
Får se ifall hon får komma hem idag, hon beböver vila och så.


Jag somnade väl efter mycke MEN, och då sov hundarna oxså!
Men har väl vaknat till och från och skickat sms.

Vaknade imorse då mamma ringde vid 03:30-04? kanske de va..
Lite jobbigt, men jag vill hellre höra så allt är bra än att inte svara.
Somnad om och vaknade vid va 08:45, mamma ringde igen vid 08:55.
Va redan vaknat och hade släppt ut Bamse på baksidan.

Klädde på mig och gick en promenad med Nalle.
Han va så duktig ute, jag brukar aldrig gå med honom.
Nalle gjorde sitt å sen va de hem igen..

Det är så att jag kan inte gå med 2 hundar samtidigt, eller kan kan jag men jag kände inte för det.
För Bamse drar, kanske inte nu med nosgrimman, men han vill gärna leka ute med Nalle,
Och Nalle ville göra sitt och sen hem igen, så de får bli en annan gång.


Väl inne har jag gett dom mat, men Nalle ville inte ha så jag ska ge han lite senare.. (lite mycke för han nu)
Just nu ligger dom och tuggar ben eller iallafall vad jag hör..

Ska väl snart göra mig frukost och sen blir de vila en sväng på soffan!
Väntar på att mamma ska ringa efter läkarn har gått ronden, men de lär kanske dröja en stund till.

Näe nu kurrar magen och jag känner att jag måste äta!
Ni får ha en bra dag för de ska jag försöka ha med 2 hulliganer ;)

Just det!
För er som kollar min blogg och har kontakt med mamma så har hon inte mobilen på!
Ni får skicka sms så kollar hon det när hon går ut och röker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0