Meduza Vecka 6

Meduza dräktig i vecka 6 den 9 Februari 2009
________________________________________


Meduza vecka 6 +1
Första graviditeten






Jag va tvungen att knäppa detta kort eftersom jag tyckte hon såg ut som en sumo när hon la sig ner.. :D
Jag tyckte meduza va väldigt stor för att vara i vecka 6 och första graviditeten..
Och bar BARA 3 stycken!

____________________________

Meduza vecka 6
Andra graviditeten






Denna graviditet får jag knappt ta på magen, hon hulkar väldigt ofta och går gärna och är för sig själv.
Men min lilla bebis har fortfarande lek och stoj i sig ;)


På bilden är meduza i vecka 5 och det är hennes andra graviditet...
Lite bus :)

Jag är glad att få vara med om denna utveckling..
Ikväll kände jag 1 bebis iallafall..
Jag vill som sagt inte vara för mycke på magen då hon inte vill det!
Accepterar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0