Söndag, inge bra dag

Natten:

Till att börja med Tack för en underbar natt!
Den va hur kul som helst..

Vi drack lite inne lyssnade på musik, sen så fick vi för oss att gå ut och leka i snön, många mulningar!
Men kul hade vi (lekte herren på täppan) på en av snöhögarna och de va kul..
Sen mådde C lite dåligt då stod vi och pratade om konkelbär... Tyckte ju lite synd om henne..
Men vi ville ju att hon skulle spy iställe för att krypa på alla 4 och hulka :D

Jag halsade 2 cider efter varandra..( M.L ville få mig lite onykter eller va de nu va hon försökte ;) )
Öppnade den 3:je drack 2/3 delar av den gav resten till M.L halsade typ i mig det.
Sen gick vi ut..
När vi kom in igen öppnade jag den 4:de och drack den lite fortare än vanligt för dom skulle lägga sig.
Vägen hem vill jag inte prata om, gick väl kanske inte rakt, men hem kom jag.
Va hemma till 01, hämtade bamse och sen spårade allt ut när jag la mig..

Måste säga FÖRLÅT för personen som råkade ut för mina sms..
Jag har minnes luckor, och kanske inte skulle ha skrivit som jag gjorde..
Men som sagt gjort är gjort. Och personen fick veta iallafall vad jag tyckte!

Ja ja..

********************************************
Dagen!


INNAN DU LÄSER SÅ VILL JAG VARNA FÖR KÄNSLIGA ORD!!!!


Somnade vid 02 inatt..
Vaknade sen vid 07:50, mådde illa som f*n..
Vid 09:30 då kom första spyan.. MEN de va bara galla eller va man nu säger, slem..
Vid ca 10 tiden då kommer riktiga spyan, och inte alls trevligt!
Sen har jag spytt fram tills kl va ca 10:30...
Så ca 1 timme har jag bara spytt nästan! Urscha!

Somnade strax efter 10:30, vaknade sen igen vid 12:20..
Har varit vaken sen dess, legat i soffan och titta tv..
Tagit de lugnt igentligen bara, nu hade jag tänkt dricka lite mjölk och sen äta lite.

Skulle ha haft tvättstugan mellan 11-15 men den skippade jag idag, kanske tar den imorgon eller nån dag!
Hoppas ni andra haft en trevlig helg!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0