Söndag

Dagen före en ny vecka, men nya möjligheter..

Imorgon är Meduza i vecka 7.. Tiden går fort!


Jag börjar kursen imorgon och ska gå den 4 veckor!
Ser lite fram imot det!
Ska hämta mitt busskort och svänga in en sväng hos Martin på lunchen har jag bestämmt..


Idag har de blivit till att städa lite grann..
Har haft tvättstugan och de gick bara bra.
Hade främmande nu ikväll som försökte hjälpa lite med Photoshop, men skulle väl höra vidare..
De funkade inte riktigt som vi ville :D haha..

Ja ja nu ska jag sova!
Men Tack Elli för den hjälp du kunde :)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Haha det va ett tappert försök iaf..

Men tro jag kommit på en lösning nu;)

2009-02-16 @ 12:41:22
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0