TACK

Tack tack Elli för inlägget du har skrivit ang ipnr..

För vissa människor verkar tro att man bara stoppar in datorn och börjar använda den..
Sen måste man FÖRKLARA allt för att folk inte fattar, och sen står dom och säger att jag inte förstår nått..
Men se jag fattar tydligen mer än er!

Du är guld värd!

SOM ELLI SKRIV ALLT DU GÖR PÅ DATORN REGISTRERAS OCH LAGRAS.
SÅ MAN KAN POLISANMÄLA!!! OCH DOM KAN KOLLA UPP DET..
JAG HAR DINA IPNR SEN TIDIGARE SÅ JAG KAN JU TA UT DOM KOMMENTARERNA OXSÅ SÅ SER DOM ATT DET ÄR SAMMA PERSON SOM SKRIVER KOMMENTARERNA MED OLIKA NAMN!!!!!!


Gud va le jag blir ibland när människor inte förstår nått!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Det är så lite så..:)

Klart jag hjälper om det är nån som är taskig och skriver idiotiska saker, när det är dom själv som är totalt dum i huvudet..;)

2009-02-18 @ 19:04:57
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0